четвъртък, 14 ноември 2013 г.

Кръгла и накипрена

И друг път се е случвало да споделям, че кръглите картички са ми слабост - малки, накипрени и привличащи вниманието. Отдавна не бях правила такава, но от известно време ме човърка идеята да пробвам да разкрася бирен картон със структурна паста, печати и кракле и след като я осъществих, полученият елемент просто изискваше да бъде сложен на кръгла картичка. Ето за какво говоря:
Елементът от бирен картон е кръгчето, върху което са закрепени розите и тага с надписа. Освен изброеното по-горе, върху него има и дистрес мастило и патина за оцветяване на пукнатините по краклето. Не е съвършен, но определено резултатът ме провокира да направя още опити в тази насока :)
Розите са правени с шаблон на Sizzix. Хартиите са от блокчето J'ADORE на First Edition Paper .
Кутийката за картичката е опаковка от топено сирене. Облепих я с последните остатъци от един опаковъчен плик, чиято хартия на пръв поглед изглежда като амбалажна, но e с красиво златно покритие. Печатите са от този комплект на Papermania. Всичко е купено от нашенски магазини, но количествата са изчерпани и не мога да посоча линк.

А ето и снимка от друг ъгъл:

 
В една скорошна публикация споменах, че съм се включила в чудесната инициатива на Картичкофуриите за създаване на Картичкофурийски календар. Днес с гордост съобщавам, че моя картичка е избрана да представи месец октомври. Избраните картички може да видите тук, а календарът може да се поръча от тук. А ето и моята картичка, която е включена в календара:
Ще включа кръглата картичка в следните предизвикателства:
CMC # 33 Anything goes/ Всичко е позволено;
Забавлятелство Двадесет и пето: "Да избягаме от стандарта"

CCH #158 - Vintage

Това май е всичко.
Благодаря, че наминахте!
Хубава и спокойна вечер на всички!

10 коментара:

  1. Отново успяваш да ме грабнеш, да ме задържиш, да не ми оставиш и думичка, с която да изразя поне малка част от възхищението пред твое творение! Като това съвършенство, което е поредното доказателство за таланта ти! И въобще не се учудвам, че твоя картичка ще участва в прекрасната инициатива на Картичкофуриийския календар, искрени поздравления! Помежду другото, избраната картичка за него ми е една от най-най- любимите твои творения. Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Card Mania. Успех и не спирай да ни радваш с твои участия при нас.

    ОтговорИзтриване
  2. Ели, много яка е станала картичката, а това с кутийката от топено сирене направо ме разби- никога не бих предположила като гледам това съвършенство...

    ОтговорИзтриване
  3. Невероятна красота!!! Изящество, стил и класа. Това виждам в творението ти. Браво!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Хихи и аз първо тази панделка използвах от лидълските :-)
    А за поредната красота - поредните суперлативи, ама като си ми сродна не е учудващо!

    ОтговорИзтриване
  5. Много стилни картичка и кутийка, Ели!Истинска красота!

    ОтговорИзтриване
  6. Beautiful! Thanks for joining us at The Crazy Challenges.
    /Pillan

    ОтговорИзтриване
  7. Ах, че хубава кутийка ! И премяната на блога ти мното ми харесва - дъхаща на лавандул и пълна с пърхащи пеперуди !

    ОтговорИзтриване
  8. so pretty
    thanks for joining us at Charisma this week
    AllisonX

    ОтговорИзтриване
  9. Great box and card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване
  10. Кръглата картичка е уникална, наистина накипрена и красива! А другата определено е заслужила място в календара! :)

    ОтговорИзтриване