понеделник, 7 октомври 2013 г.

Отзвук от отминалия празник

Ето че отмина празника на картичкоправещите. Бях планирала тази публикация за събота, ама пусто не стигнах до компютъра. Макар и с малко закъснение искам да пожелая на всички картичкоправещи (май сме предимно момичета) вдъхновението винаги да бъде с Вас!

И тази година се включих с радост в инициативата на Картичкофуриите за размяна на картички по случай празника. На мога да не споделя какво прекрасно бижу получих от Вили. Наистина великолепна картичка, която натъкмих върху бюрото си в работата, за да ме радва. Ето я и нея:
А ето и картичката, с която аз се включих в празника. Беше предназначена за Софи  и тъй като я изпратих в чужбинско миналия понеделник, не съм сигурна, дали вече я е получила. От публикациите във Фейсбук зная, че със семейството й са новодомци, поради което използвах с удоволствие един от любимите си печати. Снимката е ужасна, но е правена миналия понеделник преди работа, когато валеше като из ведро и нямах никакъв шанс за снимане без светкавица.
Поглед отвътре:
А ето и близък план на маковете. Правени са по това уроче, но диаметърът на кръгчетата е по-малък - 1 см. Семенцата са правени с топченца за маникюр.


Това май е всичко.
 Благодаря, че наминахте!
Хубава, усмихната и слънчева седмица на всички!

4 коментара:

  1. Ели, благодаря за милите думи....ъЪЪъъ, а дали може ти да ми правиш снимките , че аз ама хич не се справям с тях...

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник и на теб, мила!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Много красиви картички, направени с вкус и умения! :) Честит празник!

    ОтговорИзтриване