четвъртък, 23 май 2013 г.

Абитуриентски вълнения

Днес показвам картичките, които правих за двама абитуриенти, деца на наши близки приятели. Да не повярва човек колко бързо пораснаха тези хлапета!
Ето картичката за младия господин:

Изображението на кораба е ембоснато с прозрачна пудра. Като успех в работата с Фотошоп отчитам това, че успях да сменя цвета на надписа - може да е елементарно, но за човек, който се образова за работа с програмата само с урочета в интернет, си е постижение :)
А ето и картичката за госпожицата:
Мисля, че тази картичка ми е любима от всички, които съм правила напоследък. Може би е от страхотния шаблон на Memory Box, а може би е заради надписа, който Милото преведе като "Момичетата нямат мярка" :)
Ще включа картичките в предизвикателството на Ем при Картичкофурии "От игла до конец" (и в двете картички има шевове на машина).
Това е всичко от мен.
Благодаря, че наминахте!
Хубав и успешен ден!

5 коментара:

  1. Ели, страхотни са и двете - и мъжката с този намек за попътен вятър и кокетната момичешка картичка! Чак ми се прииска и аз да съм абитюриентка сега:-)

    ОтговорИзтриване
  2. Ели, прекрасни са и двете картички - абсолютно тематични и перфектни за чудесния празник! :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Едни от най-страхотните абитуриентски картички, които виждам. И двете са с прекрасен дизайн, весели послания и много оптимизъм. Така трябва да гледа младият човек в бъдещето. Голямо браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Много тематични,майсторски изпълнени,поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Рокличкиии...сигурно е излишно да казвам колко съм впечатлена, защото в последно време съм голям фен на рокличките. Твоите са страхотни. А посланието на кораба е много по темата. Поздрав!

    ОтговорИзтриване