понеделник, 18 февруари 2013 г.

Плавателни съдове

Плавателни съдове. По добро заглавие на публикацията не можах да измисля. Честно, опитах се. Просто днес си наумих освен новата картичка да покажа и няколко снимки на лодки, които правих наскоро по повод проекта 365, който започнах в началото на годината. Едва ли ще го финализирам, но засега не съм се отказала. Срещам затруднения най-вече от организационно и материално естество-единствената ми възможност да правя снимки е вечер след работа, когато вече е тъмно и съм леко неадекватна от умора, пък в същото време техническият ми ресурс позволява правене на прилични снимки най-вече на дневна светлина (или моите умения стигат дотам). Освен всичко друго, хлапетата като ме видят с апарата се покриват, защото "не били направени и нямало да са хубави на снимките". Та като гледам снимките досега констатирам, че образът на Карамел - Макс доминира: спяща котка, котка в кутия, котка в странна поза и т.н. Мисля си, че накрая най-подобаващото заглавие на проекта би било "365 дни от живота на Карамел-Макс" :)
Но да се върна към картичката. Правена е по поръчка на хлапетата. Тъй като не беше включена в първоначалния план за почивните дни, дизайнът й е сравнително изчистен и близък до други неща, които съм правила. Корабът е отпечатан с дистрес мастило Chipped sapphire и ембоснат с прозрачна пудра. Със същото мастило са състарени и крайчетата на хартията. Хартиите са от блокчето Storry Teller на Create Paper.


А ето и снимките на лодките, за които споменах по-горе. Този път брат ми го нямаше да ми "държи ръката" и настройките на камерата съм си ги правила сама. Естествено се пробвах да снимам на изцяло ръчен режим (М).


 
Оказа се, че детайлите са ми по-интересни от общите планове.



Пък тази ми е любимата.


Това май е всичко. 
Хубав и усмихнат ден на всички и благодаря, че наминахте!

3 коментара:

  1. Е, страхотна картичка! Толкова много обичам плаватени съдове :-) а дори не съм морско чедо. Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  2. Какво му е на заглавието?! ;Р
    Обичам го това цветово съчетание, а и чудно си е паснало с плавателния съд.
    Ха ха ха... ама как изобщо може да ви хрумне котката да не е център на проекта :).
    Детайлите винаги са по-интересни! Прекрасни снимки!

    ОтговорИзтриване
  3. Много красива и изчистена картичка! <3 Цветовата комбинация е наистина много класическа и морска, а елементите страхотно се съчетават с картинката на кораба! :) Браво! :))))

    ОтговорИзтриване