понеделник, 4 юни 2012 г.

Звезден рожден ден

Днес отново е понеделник и докато в повечето случаи в понеделниците съм кисела и потисната, че почивните дни не са ми сигнали, а лавината от работа отново ме е повлякла, днес е различно. Може би има връзка с това, че предишната седмица излязох за малко от коловоза, попътувах, макар и по работа, и успях да гледам на живо концерта на Заз и спектакъла "Лебедово езеро" на руския балет "Ермитаж". Дааа, това последното си беше безогледна фукня :)
Въобще хубава седмица беше и финалът й също беше свързан с хубаво събитие - моят брат порасна с още една година. А днес ще покажа картичката, която направих специално за него:

Доволна съм от резултата, защото картичката стана доста весела, макар че е предназначена за възрастен мъж (хм, брат ми май не може да бъде категоризиран по този начин, въпреки възрастта :)))
Ще включа картичката в предизвикателството на Lily Pad Cards - Star Challenge.
Хубав и усмихнат ден на всички!

10 коментара:

  1. Ееееех, за завиждане се е!!!!!
    И картичката се е получила страхотно!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Ееееех,колко малко му трябва на човек да е щастлив.Дай Боже,повече такива моменти и постове :-)))Картичката ти е станала чудесна,дано и брато да я хареса.Хубав ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Много е стилна, нетипична, красива и с много настроение.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря за милите коментари! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасна, идейна, хем стилна, хем веселяшка, картичка! Великолепно съчетание! А ти дано имаш по-честичко толкова хубави и зареждащи те с енергия, моменти!

    ОтговорИзтриване
  6. Супер е! Много обичам банери и звездички, а като добавим и крафт картон, комбинацията няма как да не е добра :-) Поздрави:-)

    ОтговорИзтриване
  7. Много ти се отдават мъжките картички. Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  8. Прекрасна мъжка картичка- елегантна и стилна..МНОГО ми харесва! А "фукнята ти" изчетох с удоволствие..Дай Боже по-често поводи за такива... И ..представям си какво удоволствие е било...

    ОтговорИзтриване
  9. Such a fun birthday card, I love the patterns you used. I'm so glad you shared it with us at Lily Pad Cards!

    ОтговорИзтриване