вторник, 27 декември 2011 г.

Коледата /почти/ невъзможна

Казват, че най-сигурния начин да разсмееш Господ е да му разкажеш плановете си. Това, разбира се, никога не ме е спирало да правя краткосрочни, дългосрочни, подробни, идейни, примерни, евентуални или резервни планове. Така беше и като планувах трите дни отпуска преди коледните празници - в представите ми тези дни щяха да бъдат достатъчни да подготвя къщата за празниците, да направя коледни сладки, да купя подаръци за близките, да направя още няколко коледни картички и не на последно място - да направя още няколко публикации в блога, в които да отразят стройната и организирана подготвителна дейност. Оказа се, че планът, който съставих, има само един недостатък - не е реалистичен. Все пак, ако трябва да съм честна, изпълних по-голямата част от заплануваното, но не сигнах до публикации. В последния момент успях дори да направя и тези бързи картички, които подарих на най-близките:
И тъй като това са последните ми картички за тази година, смятам да ги включа в КФП № 98 "Последната за годината"Мисля да участвам с картичките и в коледния конкурс на "Двете елши", а също и в Коледа с Хобисимо.
Предполагам, че това ще е последната ми  публикация за годината. Желая на всички здрава, щастлива, преливаща от любов и вдъхновение, пълна със светли емоции и спиращи дъха мигове Нова година!

2 коментара: