сряда, 14 декември 2011 г.

Ръкавички

,Моите ръчички
имат ръкавички.
Топлички и малки
само за пързалки.


Спомняте ли си това стихче? Аз си го припомних вчера, когато най-сетне сътворих нещо с коледното албумче на Pаpеrmania, което си купих преди време.
Заслепена от пъстрите бонбонени цветове изобщо не помислих какви точно картички ще сътворя с тази хартия. Правя картички предимно за приятелите си, които са възрастни хора, и идеята ми беше за Коледа да получат от мен нещо стилно и красиво. Да, ама не! Оказа се, че ще получат по-скоро нещо шарено и весело, което също не е лош вариант.
Всъщност картичката се получи много добре. Идеята за изпраните дрешки бях видяла на една картичка за бебе - нарисуван простор за пране, върху който съхне бебешко боди. Стори ми се много сладурско. Взаимствах го оттам, като добавих допълнително дребни дървени щипки и канапче. Самите ръкавички са залепени за картичката и не могат да се "разхождат" свободно по канапчето.
Смятам да включа картичката в КФП № 96 "Коледни ръкавички и чорапчета", а също и в коледния конкурс на "Двете елши" и в Забавлятелство второ "Коледа, та дрънка".
А ето и още една картичка от същата серия, която вече подарих, но все пак успях да снимам в последния момент на изкуствена светлина: 

3 коментара: