четвъртък, 1 декември 2011 г.

Бонбонена Коледа

Едно от първите неща, които провокираха интереса ми към куилинга, бяха снежинките. До този момент все не стигах до изработката им. Наближаването на коледните празници обаче ми даде чудесен повод да се опитам да сътворя такава снежинка, която да използвам при направата на картичка.
Първоначалната ми идея беше картичката да е много нежна, решена изцяло в бяло и синьо. По този повод, след като установих, че белите ми куилинг лентички са свършили, прибавих и синьо по снежинката. При опита ми обаче да наместя двуцветната снежинка на първоначално планирания фон, се оказа, че стои изключително неуместно. Ето защо се стигна до разполагане на "произведението" на розов фон.
Допълнително направих на ръка "тропоските" с гел-маркер и пръснах няколко бели точки по фона. По самата снежинка сложих брокат.
Крайният резултат при мен предизвика асоциация със захарен памук, откъдето дойде и името на картичката. Допускам, че Захарната фея ( наречена още Бонбонена фея или фея Драже) от балета "Лешникотрошачката" подарява подобни картички по Коледа :)
Сматам да участвам с картичката в обявеното предизвикателство от Забавлятелство Мър - Мяу  "Коледа, та дрънка" .

5 коментара:

  1. Хей, колко си бърза :-) Картичката е много хубава, аз миналата година имах подобно преживяване и подобен резултат - синьо-розова Коледна картичка. Но до колкото това са ми любимите цветове, всичко си е чудесно! А и няма нищо лошо в по- нестандартните цветови съчетания по Коледа!

    Благодаря, че се включи в Забавлятелството!

    ОтговорИзтриване
  2. Каричката ти ме грабна от пръв поглед - супер снежинка си сътворила.Успех! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесен кулинг, фона същ много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна картичка. Много ми допадна цветовото съчетание. На мен също са ми любими снежинките от куилинг. Кртичката ти е много сладурска

    ОтговорИзтриване