четвъртък, 10 ноември 2011 г.

Сладка картичка

Започнах направата на тази картичка с идеята, че ще я завърша за два дни, поработвайки по малко вечер след 9. 00 часа.
Каква заблуда! Ако трябва да съм честна, вероятно само направата на кексчето ми отне време, равняващо се на цял работен ден.


Предполагам, че причините за забавянето се дължат на липсата на опит, но пък забавянето имаше и положителна страна - докато дойде времето за сглобяване на картичката, пристигна поръчаният тример за рязане на хартия.
За направата на картичката използвах материали, които могат да се намерят в повечето книжарници. Инструментът ми за куилинг е направен от губерка с отрязано ухо, закрепена върху стар флумастер. Заслуга за направата му има Милото. Кексчето първоначално скицирах, а после окончателните линии повторих с флумастер. Вероятно тези, които са се занимавали с куилинг, са наясно, че е добре върху нарисувания модел да се сложи оризова хартия по време на работа, за да се предпазят лентичките от зацапване. Аз не бях наясно.
Освен лентичките, инструмента и лепилото използвах 20-тина топлийки, стара подложка за компютърна мишка и шаблона с дупчиците.
След направата на кексчето го залепих върху рециклиран картон. Допълних визията с пеперуда, направена с 3D пънч.

В общи линии това е. Мисля, че се получи сполучливо и ще зарадвам някого от многото рожденици, които искам да поздравя в следващите няколко седмици :)

3 коментара:

  1. Много впечатляваща и интересна картичка. Благодаря, че участва в отправеното от мен предизвикателство.

    ОтговорИзтриване
  2. Кексчето изглежда страшно апетитно, Ели :)Усилието и времето, което си му отделила си е заслужавало, повярвай ми! :)

    Добре дошла в Забавлятелството ни :) Ще се радвам да се върнеш отново :)

    П.П. За да е по-лесно да ти оставят коментари е по-добре да махнеш проверката с дума от опциите на блога си. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Хм, дори не знаех, че имам включена такава опция автоматично. Тутакси я промених. Благодаря :)

    ОтговорИзтриване