понеделник, 31 октомври 2011 г.

На финала

Днес приключи предизвикателството, което бях обявила сама на себе си - да направя хелоуински картички за колегите си. Въпреки че първите картички с паяците, които публикувах преди няколко дни, се получиха много сладурски, реших че трябва да разнообразя визията на останалите, за да ми е по-интересно в процеса на работа.
Първото нещо, което опитах, беше  да направя картички с куилинг елементи. Преди време бях попаднала на ето това прилепче http://increations.blogspot.com/2009/10/quilled-bat-for-halloween-crafts.html и много ми се щеше да опитам да го направя. В интерес на истината трябва да призная, че направата на прилепчето беше лесната работа- по-трудно ми беше да реша къде и как да го аранжирам. Получиха ми се общо три картички с куилинг елементи:
Третата серия картички, които направих, бяха с черни котки. От уважение към нашия Карамел -Макс  исках котките не просто да са черни, а черното да изглежда така, сякаш има рожден ден (това последното е взаимствано от Тери Пратчет). За да докарам желаната визия използвах шаблон, лепило и черен брокат. В резултат на опитите ми се получи това:

Да не забравя да спомена нещо куриозно - нашият котарак, който е изключително придирчив към храната и яде предимно гранули на Royal Canin, днес яде печена тиква. С жалостиво мяукане си изпроси първо мъничко парченце, а след това още три. Просто не можах да повярвам-той, дето не яде дори пилешка кожа и колбаси, днес яде тиква. Допускам, че част от хелоуинското настроение, което витае около децата, се предало и на него. Няма друго обяснение.
И така, днес слагам край на хелоуинската офанзива. Макар да не направих всичко, което бях планирала, съм доволна от резултата.

Въпреки че Хелоуин не е наш празник, е чудесен повод за позитивни емоции и весели преживявания за всички деца, даже и за порасналите :)))



3 коментара:

  1. Страхотни нови картички! Да си призная, че голямата ми слабост са котките и там най-дълго се загледах, а и историята за котарака с тиквата...хихихи :) Много увлекателно я разказваш. А за рождения ден на черното-много добре се е получило. Не мога да се изкажа като Тери Пратчет, но и аз съм голям фен на серията му за Историите от света на диска-чакам всяка нова книжка с невероятно нетърпение :)
    Благодаря ти за последните ти включвания по това наше предизвикателство. Наистина има с какво да се гордееш! Страхотни картички!
    Хубав ден от мен!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни картички..Поздравления за рожденния ден на черното..- днес е най-подходящия ден в годината за такъв празник :) Справила си се великолепно!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря за милите думи! Хубав ден и весел празник довечера!

    ОтговорИзтриване